Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2011 12:55 - РАЗМИСЛИ
Автор: nerez Категория: Други   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.06.2012 15:10


  Ще използвам въпроса Ви за да се разгърна по нашироко (малко е разхвърлено , но от сърце). Интересен въпрос – прилича на софизъм. Във физиката се раждат много софизми. Наложи ми се да помисля преди да Ви отговоря това което измислих:  Предполагам, че отговора се крие в това, което твърди Божидар Палюшев, а и не само той а именно идеята за реабилитиране на понятието за етера, всмукващо в себе си и пространството т.е. балона за който Вие говорите, макар че той реално е четиримерен - включва и времето. С други думи балона и същностите като вещественна материя са две различни неща и те следователно могат да си „разиграват коня” както си искат спазвайки принципа за свободата заложен в света.  Палюшев много точно в една своя статия уподобява разширението на вселената с разпъването на ластик – скоростта на разбягване, разпъвайки ластика, на фиксирани точки от ластика е пропорционално на разстоянието между тях – абсолютно точно е изпълнена формулата v = H.r ! С две думи, предвид наблюдаваните факти мога да заключа, че скороста на гравитационните процеси (на сближаване) е по голяма от скоростта на разширение. Между другото във физиката има една приказка, че три тела са вече много тела. Задачата е много сложна. Аз лично иммам интереси именно в механиката тъй като всички дялове на физиката се свеждат до нея (затова всички физични дименсии в система СИ се свеждат до килограм, метър и секунда чрез дефиниционните равенства). Аз съм прочел и осмислил една много сложна книга за проблема за многото тела в квантовата механика. Извода е, че системи с по вече от две тела неизбежно се хаотизират и след достатъчно дълго време понятието система приложено към тях е неадекватно! В един форум пък, понеже твърдим с Палюшев, че според Библията земята е на около 6000 години и радиовъглеродното датиране над 3000 години дава прогресираща[1] грешка надхвърляща самия измерван период от време, ми зададоха въпроса как имало стари звезди, такива, че фотоните излъчени от тях пътуват до земята милиони години. Аз да си призная не можах да дам смислен отговор...Палюшев твърди, че това е още едно доказателство за сътворението, но е било твърде дълго за обяснение по пощата. В края на септември Палюшев ще идва в БГ и ще се разходим с него до с. Чифлик в троянския балкан. Там за една седмица смятам да „избистрим” много въпроси, които ще споделя с Вас после. А може и да се видим ако дойда на София. За мен, обаче е очевидно едно: Много въпроси не намират отговор в рамките на философията на материалзма и по точно на философията, чиито аксиоми почиват на наблюдаемите неща – умозрителната философия. Аз благодарение на интернет се запознах с едно момче – Сунай Ибриямов, който въпреки смешното му  от моя гледна точка име е астроном в Шуменския университет. На 23 г. е и зад гърба си има открит астероид (може в търсачката да го видите- и него и астероида). Въпросният асистент в ШУ също твърди например, че няма на 100 % открита черна дупка! Критерии за кандидати за черна дупка са акреционните дискове и изкривяването на етера (пространството) около тях ( на този ефект се дължи и явлението гравитационна леща). Също във форумите ме попитаха и разстоянията до звездите. Отговора е много прост: От звездата земната орбита се вижда под определен ъгъл – чгълът е малък (именно той се мери) и може да се приложи формулата D= α.R , където D e земната орбита, алфа е ъгъла в радиани, R – разстоянието до звездата. Сега се сещам друго интересно нещо описано в книгата за квантовата гравитация на Палюшев: Айнщайн е известен с формулата E=mc2 , но той е известен и с една друга формула, сниман на фонът и когато я пише на една черна дъска. Формулата започва с Rik (тензор на кривината на пространството на Ричи) и завършва с един спорен член , чиито смисъл е антигравитация. Айнщайн се отрича от този член, но именно този член обяснява явленията на левитация реално наблюдавани. Да Ви кажа честно благодарение на книгите на Божидар Палюшев аз изградих за тези 10 години от както ги чета коренно различна философия променила живота ми в положителна насока: Преди време аз бях „нервен” човек, кръвното ми беше 140/90, търсещ такъв начин на живот , който ме въвежда в напрежение. Сега аз както знаете работя във фирма по трудова медицина в Плевен и в един контролен орган в гр. Белене, където основните ми занимания са изчисляване на системи под налягане. Работя в къщи, на село, понеже ми е по приятно в къщата сред природата отколкото в апартамента в града. Използвам времето да прочета книги, които не ми оставаше време да прочета преди. Спортувам- карам колело : гр. Левски е на 15 км. от моето село. Сега кръвното ми е 125/85.... Преди време се увличах по психологията – изчетъх всички преведени на български език книги на Фройд, Адлер, Пиер Дако и др. В даден момент прецених, че религиозното знание и психологията са несъвместими логически – всяка една от тези обясняващи нещата в човешката душа се мъчи да обесни другата. На въпроса- коя е въздесъща аз си отговорих подарявайки книгите ми по психология на една приятелка учеща тази наука. Забелязвам, че майка ми , която е на 76 години въпреки образованието, което има (химик) отказва да възприеме идеите на Палюшев с когото я срещнах на кафе. По този начин според мен тя губи едно вътрешно спокойствие и се усеща в нея едно вътрешно напрежение, че смъртта идва и край! Тя смята , че лекарите в смисъла на адекватно предписани лекарства ще я оправят... Фактът, казвам аз, че има лекарски грешки доказва колко е сложен човешкия организъм до степен, че не може лекаря да предвиди всичко. Нима лекаря иска да осакати някой пациент? Аз не помня дали ви казах, че бях асистент по биофизика в Плевенския медицински университет при доц. Бочев, който е и зам. ректор. За огромно съжаление открих млади, симпатични момичета и момчета , които не се и опитват да мислят: Те казват „така пише”. Това е една трагедия! А как ще се развива науката по този начин- ако едно времешните хора разсъждаваха така земята още да е център в слънчевата система! Разсъждавал съм и по въпросът за Мулдашев. Той едновременно говори за Бог и едновременно говори за странни същества в някакви пещери? ! Моето мнение по тези въпроси включващи и явлението „баба Ванга” е дадено в Библията, а именно че тези хора получават откровения от „княза на злото” описан в Библията. Доказателство за това са и част от неуспешните операции на Мулдашев, като на певеца Орхан Мурад – дявола му изигра лоша шега! (Лично съм се интересувал по този въпрос, когато бях в Москва и бях посетил центъра „Ноосфера” на един друг смятащ се за светец тип – Габровой....). Честно да си призная ангажирал съм мисленето си така, че да откри формулата на игра на думи за да докажа, че има Бог!   Поздрави: Светлин Димитров, ядрен физик  
[1] Грешките се изчисляват като законът се диференцира по величината, спрямо която се търси грешката. В случая закона е А = А0. e – kt ;    ln A/A0 = - kt → t = - 1/k. ln A/A0 Tова е формулата с която се смята времето. Логаритмичната функция е монотонно растяща и клони към безкрайност при клонене на аргумента в същата посока. Производната на функцията описваща радиоактивния разпад е: dt/dA =lim A→0 (t(A)) = - 1/k. A0/ A → при А→0 то dt/dA →∞ ! Граничният преход има не само математически смисъл, но и физически – активността намалява! Представих Ви подробно доказателство за това, че грешката расте неограничено!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nerez
Категория: Други
Прочетен: 33679
Постинги: 12
Коментари: 20
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930